Tema: Re: vanduo 'prasoka' lietvamzdi
Autorius: EgidijusU
Data: 2010-05-19 08:53:56
Paklausiau, nes tokia problema yra "beveik" užfiksuota pačioje stogo
konstrukcijoje. Reikia montuojant stogą truputį "sužaisti", kad plėvelė,
kuri dedasi ant gegnės prieš lataką "išliptų" virš tvirtinimo tašo, nes
jeigu iki pat apačios ji eis ant gegnės, garantuotai latakai bus per žemai.
Namukui montuojant stogą apie 1 m nuo latako plėvelę iškėlė virš tvirtinimo
tašo. Tokiu būdu latakas pakyla 2,5 cm aukščiau ir to pakanka, kad visas
vanduo būtų sugaudytas.

Jeigu latakai sumontuoti per žemai, tai neįsivaizduoju kaip tai spręsti.
Tikrai tokia bėda turėtų būti pas daugiau statytojų.

Egidijus