Tema: Re: Patarkite del malkines
Autorius: ramane
Data: 2010-05-18 08:02:15
Malkine butinai atitrauk 3 metrus nuo kaimyno sklypo ribos, jei nenori
griauti arba po teismus vaikscioti. Toks yra įstatymas - STR. Jei nori
arciau statyti, turi gauti rastiska notaro patvirtinta kaimyno sutikima. Bet
vistiek turi islaikyti priesgaisrinius atstumus - man rodos maziausiai 6
metrai nuo kaimyno statiniu. Ne viena pazistu kuris po teismus metu metais
su kaimynais vaiksto.