Tema: Re: Reikia vamzdzio
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-05-17 16:34:05
O tai kam kisht i vamzdi?
Rinksis dregme ir pus medis vamzdyje
Paimi ibetomuoji normalu sriegini strypa kokiu 22mm, per ji permauni
koki profiliuka, kad medis guletu pakeltas nuo betonotruputi ir ant jo
mauni rastelius krastinius (horizontalius, ispjoves taip, kad susidetu
kaip vienas, juos suverzi verzle o ant virsaus pamauni ta pati rasta
teisingai isgrezes skyle... Manau turetu laikyt ilgai, jei tolimesne
konstrukcija neleis klaipytis...

--
MaRiUs
Kaunas