Tema: Re: Klozetas kartu su bide
Autorius: dede
Data: 2010-05-14 13:33:21
apie ideal standart mano nuomone yra siaip sau.
name turiu tris klozetus.
paspaudi mygtuka vandeniui nuleist, ne visada atsoka (2 is 3). tepiau sonus aliejum, kazkiek geriau ;)
nubegus vandeniui, vienas dar leidzia maza srovele beveik kol prisipildo bakelis, kiti du tvarkingai. nu gal kazkuo uzsinese, buvau pamirses vandens filtra (kur smeliukas) katilinej laiku praplaut.