Tema: Re: kanalizacijso irengimo klausimai
Autorius: ozas
Data: 2010-05-13 23:17:10
Dar ten pas mane idomiau, kad nubegs ne i miesto sulini, o i vamzdi, kuris
uzkastas po zeme, ir kuris nuvestas i kaimyno kieme esanti sulini. Tinkamos
kinetes neis gauti (nes neatitiks kampai), todel man idomu ar ateinantis ir
iseinantis vamzdziai sulinyje turi buti vienodame auksteje? jeigu ne tada
ateinantis auksciau? Ar nesvarbu?