Tema: Re: Elektrikas/kontora buto ivado tvarkymui
Autorius: SMart
Data: 2010-05-13 15:53:35
vienas prie vieno dariausi. 4-tas aukštas, senas įvadas aut, naujas in.
Kabelis (5x10)  500 lt
visas įvadas (dėžutė/automatai/relės) ir kitos medžagos 500 lt
darbas 500 lt
RST komestis už galios kėlimą 340 lt
Varžų matavimas ir pažyma iš energetikos inspekcijos iki 100 lt

Dokumentus tvarkiausi pats, bet antrą kartą to nedaryčiau. Vargą
vertinčiau 200-300 lt