Tema: Re: paklausiu apie signalizacija
Autorius: svk
Data: 2010-05-13 14:58:30
Pas mane pultelis garaže, prie išėjimo durų ir prie miegamojo durų, tačiau
šiandien pasidaryčiau dar ir prie terasos durų. Visur "suveikimo" laikas
skirtingas. Tačiau nesuprantu, kam reikia bėgioti - pasidaryk ilgesni laiką
garaže iki suveikimo ir viskas - galvoji labai saugiau bus, jei suveiks
tarkim 30s greičiau? - jei norės tave apvogti, ras būdą tai padaryti, kad ir
kaip greitai reaguotų, tačiau jei apskritai matys, kad yra signalizacija,
gražiai bendraujama su kaimynais ir jiems nepof...g, kad pas kažką kaukia -
geriau paieškos lengvesnio grobio.

"Night" <vkumpikas@**gmail.com> parašė naujienų
pranešime:Xns9D7784DF470E0vytistbslt@194.176.32.141...