Tema: Re: tinklelis nuo vabzdziu langui
Autorius: bzik
Data: 2010-05-13 11:23:57
per akcija maximoj pries pora metu buvau toki nupirkes. F-ja atlieka. Aisku graziai idet/itempt nepavyks arba laike tai pasikoreguos ne i nauda groziui :). Siaip laikinas sprendimas. Net ir istatomi reme sako koki desimtmeti laiko, nes susiklaipo beiminejant. Gamintojai 'stumia' roleto tipo, kaip ilgaamziakiausiua ir patogiausiai naudojamus - ziema nereikia sandeliuot.