Tema: Re: Krovikai-nesikai
Autorius: VNO
Data: 2010-05-13 09:18:51
vo vo! testas ir dar koks ;)
o mes pries kokius 4 metus 3 metrinius gipso lakstus sunesiojome i 11 auksta.
o kita diena plyteles visam butui.

kas svarbiausia, gi pastoviai kazka reikia nesti :)
aisku kai perkamas nauas daiktas - tai ok, atveza ir pastato.
bet ar tai kraustytis reikia, ar tai sena saldytuva kur inesti ar kas dar blogiau kokia skalbimo masina ,kuri bliat nezinau milijona kg matyt sveria :D

VNO