Tema: Re: cokolio apdaila
Autorius: ricard
Data: 2010-05-12 10:55:12
Negalima deti dekoro ant pamato aplamai, gali atkreipti demesi kaip
daugiabuciu cokoliai
atrodo uzdejus paprasta dekora, del betono nematant negaliu pasakyti ar
viskas gerai ar nereikia
is pradziu praarmuoti su tinkleliu. Gali tiesiog sutrukyneti dekoras jei
neuzarmuosi pries tai.
Kiek teko dirbti su mozaika geriausia yra ceresito ir atlaso, atlaso pigiau
kokiu 20proc nepatarciau
deti sacreto (nors girdejau siemet atsisake gaminti) ir maxito.
Tik tiekimo terminai nedziugina, sian klientui uzsakiau atlaso mozaika tai
2-3savaites. Ceresit
panasus tiekimo terminas.
Mozaiko jei nedejei ne karto siulyciau ir nedeti.