Tema: Re: Betonines terasos tinkavimas
Autorius: Gimp
Data: 2010-05-10 10:34:55
Apklijuok plytelem (akmens mase, klinkeris). Jei tinkavimas - tik cementiniu
pagrindu (geriausia is viso uzarmuoti su fasadiniu armavimo misiniu), bet
nubegimai nelabai kaip atrodo (dulkes su vandeniu nubega). Siaip ir
nulasejimo profilis nepamaisytu, o ir betona pomedziu kazkuo gal nudazyt
verta , kad purvo maziau kauptusi (pas mane pvz. labai samonojo siaurinej
pusej plikas betonas).

Gimp