Tema: Re: Hidroizoliacija
Autorius: gintasma
Data: 2010-05-10 09:42:35
Kai ieskojau, ir as ta ceresita buvau rades. Bet kaip pasnekejau su tuo
zmogum, kuris  jau apie 15 metu dirba grynai su hidroizoliacijom
pramoniniuose objektuose, tai supratau, kad ceresitas yra ne to lygio
produktas kaip mano minetasis BASF.
su jokiu betonu nesimaisho, tepasi ant dregno pavirsiaus ir jei truksta
dregmes, papildomai drekinasi.