Tema: Re: elektros gamyba
Autorius: aviliux
Data: 2010-05-10 09:12:14
tai reik didesni genera kabint, kad su dideliu vargu mintu 20 minuciu
cia pastate foje, kadangi akcija reklamine
o seip tai logiskiau ikist juos i rusi prie sporto treniruokliu
atbegi su treningais, pamini, i dusa ir vakarienes. Visiem gerai

AMB mintis logiska, tik itariu pagamint toki treniruokli daaaaaug brangiau butu, bent pirmuosius.
Mano mintis - kad toks treniruoklis bent ikrautu pats save, savo elektronikos ir apkrovos
reguliavimo darbui palaikyt