Tema: Re: Lankinis siltnamis. ir vel..
Autorius: Povilas
Data: 2010-05-10 08:21:42

"AM" <amas@nerasykitmancia.lt> parašė naujienų
news:hs75qv$bo5$1@trimpas.omnitel.net...
> nezinau, kaip gali laikyti su lipni juosta, juk nuo dregmes ir saules
> poveikio ta juosta jau po poros savaiciu atlimpa visa...

Apacia pas mane pritvirtinta dar paprasciau - laisvas pleveles galas
apsuktas apie lenta ir viskas uzpilta zemem. O prie plastikinio remo plevele
tikrai prilipdyta lipnia juosta. Taip, per sezona buna,kad tenka vietomis
pakartotinai paklijuoti su ta juosta, bet tai daugiau atsitinka del
mechaninio vejo poveikio arba paties neatsargumo. Bet uz tat nera jokiu
plevels pagadinimu su vinim ir galima ja ziemai nurinkti be vargo, o kita
sezona uzdeti atgal.Nors as tai gal tik pirmais metais nurinkinejau, o dabar
jau kokie 10 metu tikrai palieku ziemai.

P.S.As nesakau, kad tai idealiausias budas kaip suresti toki siltnami, bet
jis labai paprastas ir uztektinai patvarus. Bet kai vazineju po LT ir matau
tokio tipo siltnamius, tai visada atkreipiu demesi i ju konstrukcijas ir
bandau kazka naudingo surasti, bet ko kas ypatingai protingo kazko ,tai taip
ir neradau.