Tema: Re: techninis priziuretojas
Autorius: GBF
Data: 2010-05-10 01:39:35
Na manau pats puikiai supranti kad tai nera kokybiskas darbas... O sitas
reikalas sprendziamas taip:

Si darbu statdija priskiriama pasleptiems darbams t.y. jiems suteikiama 10
m. garantija, jie priimami TP patikrinus "vizualiai" ir uzaktavus. Zodziu
jei TP sako pasiziurejes kad blogai vadinas blogai ir kalba baigta. :))

Irodymui ir palyginimui turiu keleta foto...

Blogiausiu atveju galima atvesti meistriuka kuris dirba tikrai neblogai
(mano nuomone) ir jis pasakys savo nuomone...

Beto jei nesi jiems sukises daugiau $ negu jie yra padare darbu situacija
bet kokiu atveju valdai tu.

Hmm.. nebezinau ka dar cia komentuot :D