Tema: Re: reikia ideju terasos irengimui
Autorius: Gimp
Data: 2010-05-07 08:09:22
Pas mane virs virtuves 15 m2 padaryta: perdengimo plokste, 2 sluoksniai
rulonines dangos, slako kazkiek, 10 cm armuotas betonas (uzgelezintas, su
nuokydziu). 15 metu vandens neleido, po to rekonstruojant dar uzdejau: 200
mikronu plevele, 15 cm polistirolio, 200 mikronu plevele, 5 cm betono
armuoto 15x15 sietka (su nuolydziu), cementine hidroizoliacija. Kadangi
cementine hidroizoliacija lauko salygom nepasiteisino (atsilupo vietom,
samanojo) - ant virsaus uzdetos akmens mases plyteles is senuku uz 10 lt/m2
(sia ziema atlaike).

Gimp