Tema: Re: sniego gaudytuvas.
Autorius: Lokys
Data: 2010-05-06 15:51:45
na pas mane stogai 30 ir 25 as dejau visu perimetru, siaip sake jei tarkim
vienoj pusej stogo yra gaudytuvas, kitoj ne, tai stogui apkrova nevienoda,
viena puse labiau apkrauta nei kita, nezinau ant kiek tiesa, cia tas galioja
jei viena puse ziuri i pietus kita i siaure, taip pat del saugumo, ypac prie
garazo, ne viena atveji zinau kai masinos kapotas ilinko i kita puse. Dar
aisku nuo stogo dangos priklauso. Dar vienas argumentas del siltumo, nors
labai abejoju del to.