Tema: Re: ar tiesa kad...
Autorius: soulfly
Data: 2010-05-06 13:11:40
ma irgi lagus sudejo viena vasara, per ziema isstovejo nesildomam
name, kita vasara istinkavau - jokiu problemu, net reguliuoti nereikejo

p.s visa diea po tinkavimo langai budavo uzdaryti, tik vakare pravedindavau,
taip kad netikek tom pasakom kad negalima

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5090 (20100506) __________

http://www.eset.com