Tema: Re: Elektrinis klausimas, ir vel, SNR
Autorius: Evaldas
Data: 2010-05-05 12:31:17
"Drambliukas" <kacpav@centras.lt> wrote in message news:hrrb52$e5q$1@trimpas.omnitel.net...
> A o kodel tamsta, tox visada teisingas, saipotes is nuostatu :)))

Nei aš teisingas nei ką, o šaipausi ne iš nuostatų. Šiuo atveju nuostatas rašė protingi žmonės nenorintys tąsytis teismuose.
Tiesiog retkarčiai tenka susidurt su tokio tipo žmonėmis, savotiški jie labai. Daugeliu prasmių.
P.S. Padangų slėgį prieš ilgesnę kelionę ir aš kažkada tikrindavau, dabar ne. Dabar tikrinu tik kai įtartina, ir jei slėgis kritęs iškarto į permontavimą. Taip gyvenant nebūtina dažnai tikrinti slėgio :)