Tema: Re: Optimalus malku pliauskos matmenys
Autorius: Drambliukas
Data: 2010-05-05 00:07:36
Malkos turetu diuti 2 metus iki 20 proc dregnio. Dziuti jos turi uzdengtoje,
kaiuroje pasiureje, kad vejas eitu kiaurai. Net ir rasteliai 15 cm skersmens
per tiek laiko isdziuna. Zinok kuo bus smulkesne mediena, tuo ji greiciau
sudegs issinesdama daugiau silumos per kamina. Apie Viedra nieko nezinau,
bet savo ekonomiskai krosnelei naudoju 15 cm skersmens rastus nakciai arba
panasiai to pat skersmens perkirstus per puse ne nakciai. Nezinau ar
atsakiau i klausima.