Tema: Re: Katilines grindu danga
Autorius: Jesus
Data: 2010-05-04 14:41:23
pas mane plyteles pilkos su baltais tarpais. mazos 10x10 ar 15 x 15. viskas
ciki. nesiskundziu, lengvai valosi. akmens mases, neslidzios

dar labai praktiska tom paciom plytelem ir sienas iki kokiu1,20 m isklijuot
valymui etc. likusia sienu dali tinkavau kazkuriuo smulkiu tinku spalvos
imaises (nesimato smulkiu pabraizymu ir pan)

jesus