Tema: Re: Vaiku kambario baldai
Autorius: malgis
Data: 2009-03-04 12:26:29
mačiau tą ir aš JYSK'e. Tvirtumo ten irgi nelabai daug, plius gerokai kliba
antro aukšto bortelis prie kopėtėlių.
Konstrukcija ten ydinga. Stabili dviaukštė lova atrodo kitaip. Modulinė
konstrukcija ten irgi ribota. Tikros modulinės lovelės yra pvz., pas DAUG
PASAULIŲ, tik kad jos stipriai brangokos. Ten moduliais praktiškai viskas -
ir aukščiai reguliuojami, ir stalčiai, ir pan. Tik kyla klausimas, kiek tie
moduliai yra iš tikrųjų reikalingi.

Kažkada galvojom dar rinktis iš DAUG PASAULIŲ arba MONO IDĖJŲ. Bet
galiausiai susidėliojom visus už ir prieš ir pasirinkom kitą gamintoją.

malgis