Tema: Re: antgaliai + 27KB
Autorius: T:\)
Data: 2009-03-04 10:35:02
nifiga, presuoti irgi sekmingai gali leisti jei blogai uzpresuoji.
Tad jei nera galimybes pasitikrinti, tai irgi gali tekti griauti. Ir bent is mano patirties buvo kelios jungtis (matomai preso galvas ne tas panaudojo ar klisos kokios buvo) tai ispradziu neleido, bet po menesio pradejo leisti. Cia sildymo sitemoje, matomai nuo temperaturu didesnio svyravimo "suvaiksciojo" ir pradejo leisti. O visa vasara sistema buvo uzplidyta ir pripusta, jokiu slegio kritimu nebuvo :)

T:)