Tema: Re: Pakaitalas plytelems duše
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-05-07 01:58:42
Jei taip butu kaip tau atrodo, tai visi karkasiniai namai jau butu
sutrukinejusiom sienom.. Tiek klijai tiek siuliu glaistas yra pakankamai
elastiski kad sugertu tokius mikroilinkimus, o ant siuliu galima det
visokius ten gumuotus hidroizoliacinius kampukus, kurie manau irgi
padeda isvengt trukinejimu ....

--
MaRiUs

Kaunas