Tema: Re: Freza
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2010-05-06 21:37:38
kokius keturis metelius naudojau berods OF 1010 ar jo senesnį analogą.

Ir kurgi tu matei mane sakant kad TIK tokie skirtumai. Nors taip, esminiai
jo, tokie.
Dar kartą pakartosiu, ką sakiau anksčiau: esant galimybei tikrai rinkčiaus
festo. Bet už 1.6K Lt aš galiu susipirkt kokius 3-4 geros kokybės
instrumentus.

Skirtumas tarp gero, ir labai gero... na taip jis egzistuoja, bet gyvenimui
kažkaip netrukdo, kai turi gerą, vietoj labai gero. O žmogui reikėjo
nedažnai naudojamo frezerio. Tam žalias bošiukas kuo puikiausiai tinka.