Tema: Re: miegamojo dvigule lova
Autorius: aviliux
Data: 2010-05-05 13:44:02
gali pasigamint pats, tik jei procesas bus malonus. Kitu atveju neverta, nes klaidos atnes nuostoliu
ir nepasitenkinimo.
Kaina matyt bus panasi, nebent darysi labai paprasta konstrukcija (kaimynas pasidares turi).
As virtuves spinteles pasidariau pats. Ir brezinius pats sugalvuojau ir susibraiziau. Man buvo labai
idomus kurybinis procesas viskas nuo pradziu iki pabaigos. Isskyrus dazyma aliejumi dviem
sluoksniais (pusies klijuotas skydas)