Tema: Re: kokius stoglangius rinktis?
Autorius: Lokys
Data: 2010-05-03 16:15:33
as emiau vilniuje is agmekos roto vonios kambariui ir holui, rinkausi tarp
velux ir roto. vonios kambariui roto turi plastika, veluxas turi medinius
kaustytus plastiku. Kaina roto siek tiek pigesne, siaip stoglangiai turetu
buti minimums 10% tos patalpos grindu ploto, pas mane 140x74 atrodos,
didesniu negalejau deti nes butu virs lubu (cia reiktu atkreipti demesi
pries renkantis) Kaina velux pasyviam namui turbut dvigubai didesne nei su
laminuotu stiklu, ir siaip tie kurie deda stoglangus sake kai atsirado tie
silti stiklai t.y triju stiklu langas, tai zmones keitesi is paprastu i
siltus, ir po to vel atgal atsikeite po ziemos, nes sniegas niekaip
nenutirpdavo nuo stoglangio. Dar patare neimti visokiu BDX ir panas, nes jei
normaliai sudeda tai jokiu problemu ir nebuna. Dar vienas niuansas del roto
plastiko, kad tvirtinant plevele ja reikia tvirtinti su dvipuse juosta, kai
tuo tarpu i velux'a galima tvirtinti per plastika i medi. Taciau pas roto
imant WD (atrodo taip vadinasi) tarpines jos jau buna is karto su
apsiltinimu ir pleveles gabalu, tereikia priklijuoti prie jos stogo plevele.
Siaip kiek domejausi sake fakro totaliai kopijuoja veluxa, jei pavartysi
katalogus pamatysi kad matmenys ir visi kiti priedai vienas prie vieno,
kadangi tai lenku gamintojai ir jiem yra nusispjaut ant patentu, o roto yra
vokieciai, tai jie negali taip kopijuoti. Pas velux gal ta rankena virsuj
yra patogesne atidarymui, galima naudoti ir lazdeles, nors pas roto irgi yra
lazdeles. Vienu zodziu kazkokiu esminiu skirtumu labai nera, nes veluxas
siuo metu yra kaip standartinis stoglangiu pavadinimas, taip kaip difuzine
plevele dar kitaip vadinama tyvek, o kampinis slifuoklis - boschu.

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4952 (20100317) __________

http://www.esetnod32.ru