Tema: Re: Klinkeriniu plyteliu meistras
Autorius: Jesus
Data: 2010-05-03 14:55:27
pirma karta isbrokavau nes dejo ant sienos su kleckais kaip sovietines
plyteles. atejau su guminiu plaktuku ir nudauziau

antra karta siules buvo stirpiai nehorizontalios

man rodos kaip imone ta bankrutavo bet matyt zmones dar laksto su darbeliais
gal.

nuo kamino tai pacios nukrito nepraejus 3 menesiams nuo sudejimo

Jesus