Tema: Re: laiptai
Autorius: new
Data: 2010-05-03 14:12:35
Sveikas,

turiu super duper pasiulyma:

pagaminta laiptu konstrukcija, dazyta milteliniu budu. Kokybe matosi
sekancio posto foto + mano laiptai jau sumontuoti.
Priezastis kodel turiu ir parduodu - netiko matmenys, per placios pakopos,
ko pasekoje netilpo koridoriuje, kadangi kalte buvo mano matuojant o dare
artimas zmogus... liko pas mane.

Duomenys:

15 pakopu
28 cm plotis(mano dabartiniai 25 cm)
17 cm aukstis

Galima susivirint ivairiai: 90laipsniu, lenktus, paprastus isilginius.

Kaina uz medziagas noriu atsimti: 699lt.

PS. pakopos standartines tinka, 1vnt kiek zinau kainuoja 100lt, tai laiptu
kaina visumoj - 2200lt + pora keli simtai suvirintojo-montuotojo darbas..

Vilnius
686 9917trint2