Tema: Re: laminatas
Autorius: T:\)
Data: 2010-05-03 13:46:58
mato :) Pilnapadyste is pradziu diagnozuoja vizualiai :) O patikimai su rentgeno nuotrauka. Rengeno nuotraukoje atideda tris taskus (tiksliai nepamenu bet vienas ties sanariu kur peda su koja jungiais, kulnas ir prie pirstu kur peda i zeme remiasi). Tuos taskus jungia i trikampi ir ten matuoja ar tai trikampio kampus ar tai "trikampio auksti". Nu o paskui jau yra pagal tai priskiraimi pilnapadystes lygiai (bent jau trys tai tikrai yra) :)

T:)