Tema: Re: atstuma tarp kamino ir zidinio
Autorius: Lokys
Data: 2010-05-03 08:48:47
tai atstumas nuo kamino iki zidinio nenormuojamas. Dar klausiau ar galima
pasukti reiasaki 45 laipsniu kampu blokelio atzvilgiu (t.y ispjauti ne
sienele, bet blokelio kampa), sake teoriskai galima, bet tai bus
savivaliavimas, ir gali buti bedu su garantija, tai nebent galima pasukti
trisaki, bet tarp ispjauto blokelio krasto ir trisakio turi buti min 5 mm
del keramikos pletimosi.