Tema: Re: greztiniu pamatu tech. klausimas
Autorius: Lokys
Data: 2010-05-02 11:34:36
labai neuzgrius bet kad nedaug uzgrius tai tikrai (pas mane buvo gal 60 cm
smelio pagalve padaryta po visu namo plotu), todel kad i duobe reikes deti
armaturos karkasus pilti betona ir t.t, tai nusimindys krastai ir jei
betonas bus pilamas su siurbliu ir jei slanga neturi antgalio ar tarkim
neuzteks slangos ilgio ir reikes kazkaip istrizai pilti tai reikia kad detu
kazkokia lenta i kuria atsimusines betonas nes kitaip ismus smeli.