Tema: Re: lauko durys
Autorius: T:\)
Data: 2010-04-29 10:49:21
Dejausi medines, jau metai su virs.
Klijuotos sluoksniais medzio apdaila, faniera atspari dregmei, medzio uzpildas, vaniera ir vel medzio apdaila. Kai reikejo atsinesti iki namu koki 30-40 metru dviese vos nutarabaninom, ir tai stakta atskirai nesem :) Durys nisoje po stogu ir vakaru-siaures puseje. Tiesiogiai lietaus ir saules nagauna. Pradzioje sunkiau uzsidarinejo, dabar viskas ok, matatomai gumos pasispaude. Per szona nepastebjau kad butu pasikraipe ar kazkas panasaus. Ziema neparsala, siltos, vejas netraukia (dvigubos tarpines). Vienu zdoziu man gerai :)
kainavo berods 800 lt, plius dazai ir spynos, be istatymo.

T:)