Tema: Re: kastuvas naujobiškai
Autorius: T:\)
Data: 2010-04-28 11:47:58
Pastebejimas teisingas, bet reikia ir tokiu patobulinimu.
Turiu as ta kultivatoriu, bet ir tokio kastuvo noreciau arba kazka tokio is patobulintu rankiniu irankiu. Visa esme, kad kai mazas plotas, tai su ta technika daugiau vargo nei naudos, priedo investicijos i ja didesnes. O ir su kultivatoriumi reikia dirbti (bent jau rankiniu).
Zinai man patiko dar vienas palyginimas kai vyko kosmoso uzkariavimas, iskilo problema kai rasyti nesvarumo bukleje, nes tradiziniai parkeriai, tusinukai nerase. JAV isleido tam milijonus ir sukure tusinuka kuris raso nesvarumo bukleje po vandneiu ir pan. Rusai gi tuo tarpu naudojo piestuka :)) Kiek tiesos nezinau, bet tikiu kad taip galejo buti. :)

T:)