Tema: Re: momentinis sildytuvas
Autorius: Drambliukas
Data: 2010-04-27 22:41:30
Na tai paimi stiklaini litro talpos ir atsuki silta ir salta, po to salta
uzsuki ir matuoji su chronometru :) Realiai apie 2 litrus minutei bendro
srauto. O paskui reikia mastyt pradet - kokios temperaturos turi buti
vanduo: kuo karstesnis - tuo maziau reiks. Kiek esu girdejes 7kW momentinio
turetu pakakti. Senai, prie ruskio, budavo tokie bambaliai, uzmaunami ant
duso vamzdzio. Nuo jo laidas eina. Jokios automatikos. Lyg ir 6kW
galingumas-uztekdavo.
Nelabai isivaizduoju kaip Tu elgsies savo 3 maisytuvu atveju: montuosi 3
momentinius? Realiai tam labiausiai tinka boileris. Drazice net turi 20
litru talpa, montuojama virs vonios. Zinoma man sunku isivaizduoti
prausimasi po dusu su <20 litru ~65C vandens kiekiu. Na ir ekonomiskumas
boilerio atveju nekoks. Bet uztai komfortas. Kiekvienu atveju sildymas
elektra pats brangiausiai. Gal geriau pamastyk apie dujine kolonele,
momentine.