Tema: Re: Langai
Autorius: Exo
Data: 2010-04-30 09:16:37
Sveikas,

Paskaičiuoti yra antras reikalingas žingsnis. Visų pirma mane domina suteikiamos garantijos ir aptarnavimas. Ar įstatysi iš pirmo karto, ar atėjus žiemai neteks tau skambint ir keikt visais vardais :) Be to taip niekas ir negali atsakyt apie ventiliaciją nieko :)
O apytiksliai matmenys tokie (nežinau kaip matuot, todėl matuoju nuo pat sienos):
Svetainė: Balkonas - 217x73
                Langas - 151x144
Virtuvė: Langas - 124x148
Miegamasis: Langas - 154x148