Tema: Re: Betoninės čerpės
Autorius: Lokys
Data: 2010-04-26 18:36:06
pabandyk kreiptis i Agmeka, as pries kelias dienas buvau nusprendes
betonines cerpes is ju imti, lemora kauno pamaciusi ju pasiulyma pasake
sekmes jei isheis gauti uz tokia kaina, serfas irgi negalejo pasiulyti uz
tokia kaina kaip jie, ir buciau gaves, jei nebutu pasiule monier grupes
vokieciu keraminiu cerpiu (sake naujai gavo nes anksciau monier neleido
jomis prekiauti, iki kol neatsirado visokiu lenkisku ( nezinau ant kiek cia
tiesa)), jos tokios pacios kaip rubin angobuota monier ir vadinasi irgi
rubin , bet tik tiek kad skiriasi dydis ir pagamintos is iprasto molio
(dugnas molio spalvos) o virsus uzkeptas su tamsesnes spalvos moliu (pvz
ruda angoba), o rubin monier pati visa cerpe gaminta is tamsaus molio o
virsus uzkeptas tamsesniu moliu ir kaina gavosi tokia pati kaip kad buciau
emes kokias zanda protector betonines. Pristatymas pas juos nemokamas.