Tema: Re: Elektros atramos isvertimas
Autorius: tds
Data: 2010-04-26 13:24:34
O RST nenori pasiimt jiem priklausancio turto? Pas mane prie namo irgi stovi
nenaudojama g/b atrama su nukarusiais laidais. Kai RST persirasinejau
sutarti savo vardu, is karto paprasiau, kad susirinktu "savo zaislus is mano
smelio dezes"... Buvo atvaziaves darbuotojas, pamate, kad sunkiai ju
technika privaziuos (nebent per kaimynu gelynus ir soda), pasake, kad jeigu
sugalvosiu kaip ji istraukt - skambinciau, jie atvaziuos su technika ir
pasalins.. Kadangi man tas stulpas nelabai ir maiso, tai taip ir stovi..
Beje, jei butu isrove - butu su didziausiu malonumu pas mane kieme ir
palike..