Tema: Re: Kaip isnaikinti skruzdeles
Autorius: aviliux
Data: 2010-04-25 22:48:26
senas tarybinis receptas:
verdi kiausini dvi-tris valandas, ne trumpiau
isimi tryni, maisai per puse su boro rugsties milteliais
pabarstai
kiek atsimenu is vaikystes, efektas ispudingas

kas toki girdejot, patikslinkit virimo laika. Nes ir man skamba ne itin realiai. Vienok, prisimenu
taip

ir ble ta signatura nu nx
--

No virus checked in this incoming message.
AVG - www.avg.com