Tema: Re: Zaibosaugos irengimo imones
Autorius: Evaldas
Data: 2010-04-23 10:27:36
"pacak" <pacak@pisem.net> wrote in message news:hqrh21$cc4$1@trimpas.omnitel.net...
> o tie kondensatoriniai zaibu "gaudikliai" ar kaip ten jie - loxatronas ar
> cia kazkas tikro ir veikiancio ??

Kaip čia pasakius. Aš pats jų netyrinėjau :)
Tačiau kai kurie mokslininkai (pvz. Morkvėnas iš KTU) labai skeptiškai apie juos atsiliepia. Ir paklausius jo aš juo tikiu.
Anyway jie tikrai veikia ne blogiau už tokio paties ilgio paprastą  metalinį strypą.
Dideliems pastatams jie labai tinkami pigiai atsikratyt gaisrininkų kabinėjimosi, nes nors pats tas žaibolaidis yra brangus, bet dideliam pastatui jų reikia žymiai mažiau nei įprastų žaibolaidžių.