Tema: Re: Evaldui klausimas del Izeminimo konturo
Autorius: Donatas
Data: 2010-04-23 08:15:50
O cia eina kalba apie stacionaru ivada ta prasme skydine <> namas (po zeme)
.. Nes jei penkiagyslis (o tai nieko ypatingo) kadangi 3 fazes , nulis ir
zeme, jei butu 1 faze, tai kitus laidus  (3 is viso) uztrumpinus galima
panaudoti zemei.

Donatas

P.S. Bet kuriuo atveju prisidedu prie klausimo, teisingiau, kur parasyta,kad
butent nuo 20m. Nes pvz mano atveju skydine bus nuo namo >20m., tai kaip
suprantu izeminima reikia daryti prie (salia)namo. O jei butu arciau? Tai ar
tiktu tas pats izeminimas, kuris padarytas skydinei (jei ir butu <20m) ir
uztektu ji "prisitempti" iki namo laidu ?