Tema: Re: kaip pasprest su boileriu...
Autorius: Drambliukas
Data: 2010-04-23 00:40:32
Cia vat tokia schemute nubraiziau.
Ten yra trieigis voztuvas ir termogalva viename. Tik ta termogalva matuoja
ne kambario temperatura, o skyscio, kuris teka per ja t.y. per vamzdi. Po
plastikiniu kalpokeliu randasi plastikinis ratukas su skaiciais. Rankenele
nustatysi reikiama temperatura, pavyzdziui 65 laipsnius. Viduje ten
mechaninis voztuvas, toks panasus kaip automobilyje kur antifriza nukreipia
i radijatoriu kai perkaista. Taigi kol vanduo saltas, jis tekes tiesiai. Kai
vanduo virsys 65 laipsnius - tekes zemyn (zr. paveiksliuka) t.y. i boileri.
Vandeniui atsalus - jis vel tekes tiesiai. Turiu pasakyti, kad voztuvas
veikia labai staigiai, bet  manau pas tave katile turbut temperatura keisis
palaipsniui. Taigi arti nustatytos temperaturos bus nevisai uzdaryta viena
skyle ir ne visai atidaryta kita. Bet pasiekus nurodyta temperatura vanduo
tekes tik streles kriptimi.
Nezinau ar gerai paaiskinau. VTA 33 serija naudojama kaip apsauga nuo
apsiplykinimo. Svedai ji sukure saugodami savo vaikus. Buvo daug atveju, kai
is maisytuvo staiga pasipildavo labai karstas vanduo. Pavyzdziui nuleidus
vandeni klozete, ko pasekoje susvyruoja salto vandens padavimas. Gamintojas
teigia, jog voztuvas suveikia per 2 sekundes. Laikiau ji rankose. Bandziau
pazaisti pildamas labai karsta vandeni tai pro viena, tai pro kita skyle.
Saunus dalykelis. Esu pasidares grindini sildyma su juo. Katalogas neblogas.
Viskas labai aiskiai aprasyta. Tik va nepigus jie.