Tema: Re: Sienu murijimas
Autorius: AMB
Data: 2010-04-22 20:24:59
new wrote:
> ir kaip man dabar jaustis mokejus 25 lt/kv pries 1.5m(blokeliai 10cm storio,
> tai gaunasi 250lt/kub)....
> itariu muro kainos nukrito labiausiai is visu darbu.
>

> "Donatas" <ddonatas@freemail.lt> wrote in message

as mokejau per kainu burbula uz 12cm storio blokelius vidines sienas po
180lt uz kuba :) girdejau, kad jau murija ir po 50lt uz kuba, bet manau,
kad 60lt gera kaina, jeigu gerai murija. kogero, kad tu teisus, jog tai
labiausiai kritusi darbu kaina murijimas, na nebent dar plyteliu
klijavimas ir stogo dengimas.