Tema: Re: elektros tinklai
Autorius: taspac
Data: 2010-04-22 19:25:37
is VST puses bus sumontuotas kabeliu spintoj apskaitos skyriuje automatas ir
skaitiklis
is mano puses el. tinklas turi buti suprojektuota ir nutiesta reikiamo
skerspjuvio linija nuo IAS. isirenges turesiu pateikti VEI isvadas.
taip cia naujas kvartaliukas su naujais tinklais, spinta su busima apskaita
yra kitoj keliuko puseje.

kazkaip mislyju kad firma imt reiktu ir nesukt kiausu, bus su garantija tada
turbut.