Tema: Re: Kur i plautuve turi begti vanduo? (kb)
Autorius: bzik
Data: 2010-04-22 13:31:41
mano supratimu patogiausia viduryje, nes tai leidzia patogiau is visu pusiu apiplaut stambesni inda, nei begant srovei kazkuriam kraste. kitas budas - atsistok prie kriaukles ir paziurek kokiu atstumu noretusi sroves - jei reiks uzsigult - per toli, jei stovet per sprindi nuo spinteliu - per arti :)