Tema: Re: lietaus nuvedimas
Autorius: bzik
Data: 2010-04-21 09:46:09
o kur is d160 vanduo eina toliau? i miesto lietaus kanalizacija? o jos pralaidumas koks?
pas mane bega i talpa, is kurios issiurbineju eiliniu drenaziniu siurbliuku su debitu 5-6 m3/h. Pernai visa sistema dariausi, todel pries kazkokia didele vasaros liuti supanikavau, kad nespes siurbti. Todel nusipirkau antra siurbliuka del viso pikto. Praktika parode, kad be reikalo, t.y. siurblys su d32 vamzdziu be problemu issiurbia tai, kas pribega per d110 nuo 170m2 stogo. Prie tos pacios sistemos dar nepajungta ~120m2 ukinio pastato. Eilinio lietaus atveju buna uzpildyta keli % vamzdzio skerspjuvio.