Tema: Re: euronit cerpes
Autorius: Lokys
Data: 2010-04-20 20:21:46
kaip su papildomais uzsakymais jeis pritruksta ir su duziais? man aiskina
kas prekiaujia monier kad su euronit problematiska su terminais, plius
pakuotes eina paletem, moniero mazom pakuotem. Euronit kiek maciau yra
dengtos kazkokiu laku, panasios i monier zanda protector, jos atrodo kaip
zanda protector ir siek tiek pigesnes nei monier.