Tema: Re: namas daug valgo elektros
Autorius: Aras
Data: 2010-04-20 19:32:59
"Evaldas" <sanya@takas.lt> wrote in message news:hqjfog$ke$1@trimpas.omnitel.net...
"MaRiUs" <mariusDELETE@ardega.lt> wrote in message news:hqjfde$vqv$1@trimpas.omnitel.net...
> Dazniausiai tai daroma tam, kad izoliavus nuli ir zeme paziuret ar jie
> susisiekia su zeme. Jei nesusisiekia, tai dazniausiai buna OV potencialu
> skirtumas tarp fazes ir Nulio/zemes
> Jei nulis/zeme turi susisiekima su zeme, tada potencialu skirtumas bus,
> nes tekes srove.

Aš matyt šiandien dar nepabudau, nes nieko nesuprantui ką jūs čia buriat su tuo nulio ir žemės atjungimu, susisiekia ar nesusisiekia koks nafig skirtumas ? Jei yra nutekėjiams tai iš fazės, o ne iš nulio.

Paaiškinu: fazes mechaniškai atjungia automatas, o nulio ir žemės neatjungia niekas. Todėl atsukau laidus fiziškai, kad kabelis su namu neturėtų jokio kontakto. Sukasi...

> Tavo atveju pasidaryciau kabelio varzu matavima pilna, bent pamatysi nuo
> kurios fazes nuotekis i nuli/zeme/dirva ir galesi nuo tos fazes laikinai
> nieko nejungt kol kas sutvarkys

Čia jau protinga šneka, nors statau 10 prieš 1, kad kabelis čia visai ne prie ko.

Tai pagrįsk tuos 9 likusius, jei kabelis ne prie ko fiziškai atjungus jį nuo namo sistemos?