Tema: Re: palepes pardavimas ir stogo remontas
Autorius: skaitytojas
Data: 2010-04-20 10:02:15
Bijau, kad niekas nepasikeis. Stogas yra bendroji namo gyventoju nuosavybe, kad ir kas nupirktu ta palepe. Pas mus vienas pensininkas sako, ai as tai pardaviau savo dali, man dabar dzin. Nifiga, tu tebelieki stogo bendrasavininkis. Taciau parduodant sutartyje galbut galima irasyti salyga, kad palepes savininkas sutvarko stoga nemokamai (jei jis dabar kiauras). Priesingu atveju, palepes savininkas susitvarkys, aisku, ta stoga, bet po to lengva ranka per nama priziurincia bendrove nuleis stogo remonto saskaita visiems gyvemtojams, jei stogo remontas isties buvo butinas. O jei jis nesenai kapitaliskai sutvarkytas, tai buk ramus, manau, koki 50metu nieko jam neatsitiks.