Tema: Re: vandens kvapas
Autorius: Imobili
Data: 2010-04-19 13:12:31
Dėl to anodo yra tiesos..  Ten kažkokiu metalu dengtas būna jis (Zn gal) Kai
smirdėjo vanduo (supuvusiais kiaušiniais) ir išėmus jį iš boilerio rastas
visas korodavęs. Žodžių jį išmetus ir suvartojus kelis kart boilerio
turinį - smirdėt nustojo.  Spėju, kad tas anodas yra elektrocheminė apsaugo
nuo boilerio indo prarūdijimo. Kodėl prasidėjo greita anodo korozija?
Manoma, kad dėl vandenes minkštinimo filtro (tas kur su grynu NaCl driba),
t.y. vandeny vietoj pasyvesnių kalcio  nuosėdų (kietas vanduo), atsirado
agresyvesni natrio karbonatai. Čia istorija su dujinio katilo boileriu
viessman (neturi jis teno), ir be anodo ir be smarvės jis gyvena jau turbūt
4-ti metai.